برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » آهنگ جدید » آیا مردعنکبوتی در بازی Marvel's Spider-man کسی را می‌کشد ؟ در زیبا موزیک

آیا مردعنکبوتی در بازی Marvel's Spider-man کسی را می‌کشد ؟ در زیبا موزیک

[ad_1]

دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن و دانلود جدیدترین آهنگ های مجاز ایرانی در زیبا موزیک

بازی جدید اسپایدرمن

از وقتی ویدیوی جدید از گیم پلی این بازی منتشر شده سوالی در ذهن هواداران شکل گرفته است!

امروز گیم پلی جدیدی از بازی Marvel’s Spider-man ساخته استودیو اینسومنیاک گیمز منتشر شد که در اون دیدیم مردعنکبوتی دشمنان خود را از ساختمون به پایین پرت می‌کنه! و این بر  خلاف ذات مردعنکبوتیه چون همونطور که می‌دونید مردعنکبوتی به هیچ وجه دشمنان خودش رو نمی‌کشه پس چرا اینسومنیاک چنین کاری کرده ؟

اتفاقا چند وقت پیش برایان انتهار کارگردان این بازی اعلام کرده بود که مردعنکبوتی اصلا اینکارو در بازی نمی‌کنه و هیچ کسی رو نمی‌کشه. چون در یکی از صحنه‌های این بازی در تریلر E3 2017 دیدیم که مردعنکبوتی یکی رو داشت از ساختمون به پایین پرت می‌کرد ولی بهش تار زد و کشیدش و این سوال برای طرفدارا پیش امد که میشه در این بازی کسی رو کشت یا آن و برایان انتهار به این قضیه واکنش نشون داد.

همچنین ما پارسال بود که تو کانال خودمون اعلام کردیم اینسومنیاک گیمز گفته که نمیشه دشمنانتونو از ساختمون به پایین پرت کنید. اینسومنیاک گیمز این خبر رو دقیقا ۲ یا ۳ روز بعد از E3 2017 منتشر کرده بود تا به هواداران این اطمینان رو بده که مردعنکبوتی کسی رو نمیکشه.

آخر سر هم دیشب یکی از اینسومنیاک گیمز این سوال رو پرسید که مردعنکبوتی دشمناشو از ساختمون به پایین پرت میکنه و نجاتشون نمیده. این خلاف ذات مردعنکبوتیه. اینسومنیاک گیمز هم در جواب گفت که مردعنکبوتی یکی از گجت هاشو به اونا وصل میکنه و وقتی که پرت میشن به یک دیوار وصل میشن.

با توجه به مطالبی رو که در بالا خوندید با خیال راحت میشه گفت که مردعنکبوتی در این بازی اصلا کسی رو نمی‌کشه و لازم نیست نگران این قضیه باشید. اینسومنیاک گیمز نشون داده که به ذات مردعنکبوتی خیلی وفاداره و با نظارتی که مارول روی این بازی داره امکان نداره چنین اتفاقی رخ بده.

این بازی در تاریخ ۷ سپتامبر یعنی ۱۶ شهریور منتشر میشه و مشا میتونید همین الان این بازی رو از طریق پلی اسیتشن استور پیش خرید کنید. در ضمن این بازی تنها برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر میشه.

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

اخبار مرتبط

به این پست امتیاز دهید.

امتیاز به آهنگ

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود