افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » جدید 95 » خداحافظ ای شعر شب‌های روشن …

خداحافظ ای شعر شب‌های روشن …

[ad_1]

موسیقی ما – دکتر «افشین یداللهی» شاعر و ترانه‌سرای مطرح کشورمان به دلیل سانحه ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت. خودروی این هنرمند خوش‌اخلاق و بی‌حاشیه شب گذشته در مسیر بازگشت از پشت مورد اصابت شدید یک دستگاه کامیون قرار گرفت و به دلیل ضربه مغزی و شدت جراحات درگذشت. در جریان این تصادف، همسر و برادر دکتر افشین یداللهی به شدت مجروح شده‌‌اند. دقایقی قبل «عباس سجادی»، مدیر بنیاد آفرینش‌های هنری فرهنگسرای نیاوران، و همچنین چند تن از دوستان نزدیک این هنرمند در گفتگو با خبرنگاران سایت «موسیقی ما» و سایر رسانه‌ها این خبر ناگوار را تأیید کرده‌اند.

دکتر یداللهی خالق شعر و ترانه‌های ماندگاری نظیر «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «میوه ممنوعه» و «معمای شاه» و… بود که سابقه همکاری با خوانندگان مطرحی نظیر «علیرضا قربانی»، «سالار عقیلی»، «محمد معتمدی» و «احسان خواجه‌امیری» و… را داشت. آخرین آلبومی که با سروده‌های این ترانه‌سرای فقید در بازار منتشر شد، «می‌فهممت» با صدای «محمدرضا فروتن» بود که بهمن‌ماه به بازار عرضه شد. او پنجشنبه شب گذشته مهمان سانس اول کنسرت «مهدی یراحی» بود و پس از آن گفتگوی کوتاهی هم با خبرنگار سایت «موسیقی ما» داشت. همچنین چندی پیش دکتر یداللهی به همراه محمدرضا فروتن و بابک زرین مهمان دفتر سایت «موسیقی ما» بودند و میزگردی برای آلبوم می‌فهممت داشتند.

سایت «موسیقی ما» وقوع این حادثه تلخ و ناباورانه را به جامعه موسیقی و شعر ایران و خصوصاً خانواده و دوستان مرحوم یداللهی تسلیت می‌گوید. 

اخبار تکمیلی طی ساعات آینده از این رسانه منتشر می شود.

روتیتر: 
دکتر «افشین یداللهی» شاعر و ترانه‌سرای سرشناس کشورمان در اثر سانحه تصادف درگذشت
منبع: 
سایت موسیقی ما

برچسب ها:

عکس خبر اول: 

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
موسیقی ما – دکتر «افشین یداللهی» شاعر و ترانه‌سرای مطرح کشورمان به دلیل سانحه ساعاتی پیش دار فانی را وداع گفت. خودروی این هنرمند خوش‌اخلاق و بی‌حاشیه شب گذشته در مسیر بازگشت از پشت مورد اصابت شدید یک دستگاه کامیون قرار گرفت و به دلیل ضربه مغزی و شدت جراحات درگذشت. در جریان این تصادف، همسر و برادر دکتر افشین یداللهی به شدت مجروح شده‌‌اند. دقایقی قبل «عباس سجادی»، مدیر بنیاد آفرینش‌های هنری فرهنگسرای نیاوران، و همچنین چند تن از دوستان نزدیک این هنرمند در گفتگو با خبرنگاران سایت «موسیقی ما» و سایر رسانه‌ها این خبر ناگوار را تأیید کرده‌اند. دکتر یداللهی خالق شعر و ترانه‌های ماندگاری نظیر «مدار صفر درجه»، «شب دهم»، «میوه ممنوعه» و «معمای شاه» و… بود که سابقه همکاری با خوانندگان مطرحی نظیر «علیرضا قربانی»، «سالار عقیلی»، «محمد معتمدی» و «احسان خواجه‌امیری» و… را داشت. آخرین آلبومی که با سروده‌های این ترانه‌سرای فقید در بازار منتشر شد، «می‌فهممت» با صدای «محمدرضا فروتن» بود که بهمن‌ماه به بازار عرضه شد….

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود