كسي كه هرگز تحت فشار نزيسته باشد، آزادي را لمس نمي كند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » دانلود آهنگ کردی » دانلود آهنگ گولم چی له هات از شیروان عبدالله | شاد

دانلود آهنگ گولم چی له هات از شیروان عبدالله | شاد

[ad_1]

با عرض سلام و احترام خدمت مخاطبین عزیز موزیک کُردی

تعدادی از سوالات متداولی که نیاز به پاسخ عمومی دارند رو به همراه توضیح آن لیست کرده‌ایم :

 

اشتباه در تایپ اسم آهنگ ها:
مخاطبین عزیز این موضوعی است که از اهمیت بالای برخوردار بوده و در این زمینه تدابیری در نظر گرفته‌ایم؛ اولویت اول ما برای انتخاب نام آهنگ و نحوه تایپ(نوشتن) آن، عمومیت نام آهنگ و نحوه نوشتن آن توسط عام مخاطبین است. همانطور که در ادامه اشاره می شود، موتورهای جستجو برای موزیک کردی از اولویت‌ بالای برخوردار بوده و تلاش ما این است که جامعه مخاطبین بیشتری بتوانند از طریق موتورهای جستجو و مشاهده نام آهنگ به هدف خود برسند و هدف موزیک کردی نیز این مهم می‌باشد هرچند تا حد ممکن نیز به نوشتار صحیح نام آهنگ دقت می شود.

 

 

درخواست آهنگ :
یکی از بخشهای مهم موزیک کردی “درخواست آهنگ” می باشد. روزانه بیش از ۱۵ درخواست به ما ارسال می شود که در ماه نزدیک به ۵۰۰ درخواست می شود. پوشش این تعداد درخواست نیازمند صرف زمان زیادی می باشد و چون معمولا اطلاعات دقیق و واضحی از آهنگ ارسال نمی شود، این مورد زمان پوشش و بررسی درخواست‌ها را به چند برابر افزایش می دهد.
ممکن است درخواستی در همان ساعات اولیه پاسخ داده شود و ممکن درخواستی تا چند روز، چند هفته و یا اصلا انجام نشود که بستگی به اولویت درخواست ها، اطلاعات ارائه شده در مورد آن آهنگ و وجود یا عدم وجود آن اثر دارند. 
اما قطعا تمام درخواستهای شما مخاطبین عزیز بررسی و اولویت بندی می شوند، به عنوان مثال درخواست‌های که تکراری باشند، نشانه اهمیت و خواست مخاطبین بیشتری است و آن درخواست در اولویت قرار میگیرد و بالعکس.

 

 

متن و ترجمه آهنگ ها :
یکی از بیشترین تشکرات و انتقادات به تیم موزیک کردی در خصوص متن آهنک‌ها و ترجمه آن‌ها می باشد. حقیقتا این موضوع نیز حائز اهمیت بوده و جدیدا واحدی در تیم مدیریت موزیک کردی برای این مهم اختصاص داده شده است. 
تنظیم و تهیه متون آثار به همراه ترجمه آن زمانبرترین فعالیت حال حاضر مجموعه موزیک کردی است. جدیدا و با ایجاد واحد تخصصی استخراج متون آثار و ترجمه آنها شاهد قرارگیری متن تعدادی از آهنگ‌ها هستیم و امیدواریم بتوانیم با توسعه این بخش متون و ترجمه های بیشتری جهت استفاده شما مخاطبین عزیز فراهم کنیم، اما در حال حاضر متاسفانه قادر به پاسخگویی به همه درخواستهای متون و ترجمه نیستم، اما قول میدهیم به زودی پیشرفت های مهمی در این بخش اتفاق بیفتد.

 

نام خواننده ها در ابتدای فایل آهنگ (فایل دانلودی) :
با توجه به درخواست مکرر مخاطبین عزیز در خصوص قرارگیری نام خواننده در ابتدای فایل آهنگ‌ها جهت کنترل و جستجوی راحت در دستگاه‌های پخش کننده، این موضوع اهمیت پیدا کرده و از ۱ ماه قبل و در ادامه فعالیت موزیک کردی تمام آثار شامل این تغییر خواهند شد و نام خواننده در ابتدای فایل آهنگ قرار خواهد گرفت و سپس با کاراکتر _ نام آهنگ در فایل خواهد آمد.
نمونه : song.mp3 تبدیل می شود به name_song.mp3 که name همان نام خواننده می باشد.

 

 

فونت کردی برای وب سایت :
تیم موزیک کردی از نقص فونت وب سایت و عدم تطبیق پذیری فونت فعلی وب سایت با متون کُردی و نمایش صحیح آن کاملا مطلع می باشد و در حال اعمال تدابیری جهت لحاظ فونت کُردی و رفع این نقص می باشد. امیدواریم این نقص بزودی برطرف شود.

 

 

ارسال آهنگ به ایمیل، تلگرام و … :
متاسفانه ارسال آهنگ و متون به ایمیل، تلگرام و … در حال حاضر مقدر نمی باشد. نیروی کار در موزیک کردی محدود بوده و اولویت های مهمتری برای تیم مدیریت وجود دارد اما درخواست های که به ایمیل وب‌سایت ارسال می شوند هرچند با تاخیر ولی همگی پاسخ داده می شوند .

 

 

شبکه های اجتماعی :
حضور و فعالیت موزیک کردی در شبکه های اجتماعی جز اولویت های تیم موزیک کردی نیست و شاید در آینده نیز اینگونه باشد. ما می خواهیم تمام تمرکز و پتانسیل تیم بر روی وب سایت و موتورهای جستجو هزینه شود و در تلاش برای ایجاد پایه های قدرتمند برای موزیک کردی و هدف آن هستیم.

 

تصویر آهنگ :
مخاطبین عزیزی درخواست داده بودند که تصویر آهنگ (تگ تصویری یا همان تصویری که در زمان پخش آهنگ نمایش داده میشود) به تصویر خواننده آن آهنگ تغییر پیدا کند و از کاور پیش فرض موزیک کردی استفاده نشود. این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفته است و امیدواریم بتوانیم بزودی آن را لحاظ کنیم.

 

 

تبلیغات زیر لینک دانلود آهنگ‌ها :
بیش از ۱ ماه است که در صفحه دانلود آهنگ ها و در زیر لینک دانلود تبلیغاتی قرار گرفته است. این تبلیغات مطالبی مفید و پیشنهادی از سراسر اینترنت بوده و جهت تامین بخشی از هزینه‌های موزیک کردی می باشد و امیدواریم باعث کاهش کارایی سایت و آزار شما مخاطبین عزیز نشود.
این اطمینان را به شما می دهیم که همه آن تبلیغات مورد تایید و صحت داشته و در صورتی که تبلیغی مورد توجه بوده و نظر شما را به خود جلب کرده است، کلیک کنید و از آن بهرمند شوید.

 

 

با تشکر 
تیم مدیریت موزیک کردی

 

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود