تمام محبتت را به پای دوستت بریز نه تمام اعتمادت را. (حضرت علی علیه‌السلام)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » آهنگ جدید » پاییز امسال رویداد "پایان عنکبوتی" (Spider-Geddon) منتشر میشود در زیبا موزیک

پاییز امسال رویداد "پایان عنکبوتی" (Spider-Geddon) منتشر میشود در زیبا موزیک

[ad_1]

دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن و دانلود جدیدترین آهنگ های مجاز ایرانی در زیبا موزیک

پاییز امسال رویداد "پایان عنکبوتی" (Spider-Geddon) منتشر میشود

مارول از رویداد جدید اسپایدرمن در دنیای کمیک پرده برداری کرد.

دلتون برای یک رویداد بزرگ از مرد عنکبوتی و خوندن ترجمه های سایت spidey.ir تنگ شده بود؟ پس دیگه ناراحت نباشید چون مارول اعلام کرد پاییز امسال قراره یک رویداد بزرگ جدید عنکبوتی منتشر کنه.

همه چیز از یکی دو روز پیش شروع شد وقتی مارول با انتشار تصویر زیر خبر داد که “پایان عنکبوتی” نزدیک است!

پایان عنکبوتی

ولی هیچ چیز دیگر درباره این رویداد منتشر نشد. تا اینکه امروز مارول کاورهای کمیک بوک های ماه آگوست خود را اعلام کرد که در میان آنها میتوان اطلاعاتی هم درباره این رویداد پیدا کرد. طبق این اطلاعات به نظر میرسه این رویداد ربط داشته باشه به رویداد عالی “دنیای عنکبوتی” که سال ۲۰۱۴ منتشر شد و البته ما هم در سایتمون به طور کامل در اینجا ترجمه اش کردیم. در این رویداد مردان و زنان عنکبوتی در سرتاسر عالم گرد هم آمدند تا با شکارچیانی بی رحم به نام “وارثان” مقابله کنند. حالا چرا ما اعتقاد داریم که پایان عنکبوتی قراره به دنیای عنکبوتی ربط داشته باشه؟ چون مارول قراره در ماه آگوست دو شماره از کمیک “لبه پایان عنکبوتی” را منتشر کنه و در اون از دو قهرمان عنکبوتی از دنیاهای دیگر استفاده کنه.

اولین اونا Sp//dr است که در واقع دختری است به نام «پنی پارکر» (Peni Parker) که والدینش یک لباس عنکبوتی درست میکنند ولی وقتی به قتل میرسند دخترشون از لباس استفاده میکنه و قهرمان میشه و به همراه بی باک در شهر توکیو به مبارزه با جرم و جنایت میپردازه.

 «پنی پارکر» (Peni Parker)

دومین شخصیتی که قراره در لبه پایان عنکبوتی حضور داشته باشه، «اسپایدر پانک» (Spider-Punk) است که در رویداد دنیای عنکبوتی هم حضور داشت. اسم اصلی اش «هوبارت براون» هستش و از دنیای ۳۱۸ مارول میاد و در دنیای خودش با رئیس جمهور آزبورن جنگید.

اسپایدر پانک

در هر حال حدس میزنیم در “پایان عنکبوتی” قراره دوباره با مردان و زنان عنکبوتی از بخش های مختلف مالتی ورس روبرو بشیم. ولی خدا میدونه این دفعه چه تهدیدی قراره بیاد سراغشون!

خب نظر شما چیست؟

مطالب مرتبط:

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

اخبار مرتبط

به این پست امتیاز دهید.

امتیاز به آهنگ

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود