قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)
خوش آمدید - امروز : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » جدید 95 » از نت‌خوانی تا سونوریته

از نت‌خوانی تا سونوریته

[ad_1]

موسیقی ما – تور ورک شاپ‌های «پویا سرایی» – آهنگساز و نوازنده‌ی سنتور- با موضوعیت ساز تخصصی سنتور و نیز درک و ردیافت موسیقی ایرانی برای کلیه سازهای ایرانی در شهرهای مختلف از جمله کرمان ،یزد، سنندج، مشهد ،تربت حیدریه و … در حال انجام است.
 
در این ورک شاپ‌ها ،مبانی نوازندگی سنتور (شامل ریتم، نت‌خوانی، موزیکالیته و سونوریته) در سه سطح ابتدایی تا پیشرفته  توسط دکتر «پویا سرایی» نوازنده، آهنگساز و استاد دانشگاه بطور فشرده تدریس خواهد شد. ورک شاپ دیگری تحت عنوان درک و دریافت موسیقی ایرانی و بداهه نوازی برای کلیه سازهای ایرانی نیز توسط سرایی آموزش خواهد شد که در آن تئوری‌های تحلیل ردیف و مبانی نظری موسیقی دستگاهی تدریس خواهد شد. سرایی دوره‌ی ویژه‌ی این مباحث را در کلاس‌های آزاد دانشگاه هنر تهران نیز به‌صورت سراسری برگزار خواهد کرد. ورک شاپ شهر کرمان به همت بنیاد مرحوم استاد ایرج بسطامی طی روزهای گذشته انجام شد.
 
درک و دریافت موسیقی دستگاهی ایران با محوریتِ شناخت مبانی نظری دستگاه و ردیف، تحلیل گوشه‌های ردیف موسیقی دستگاهی، تحلیل آثار شاخص موسیقی دستگاهی خواهد بود، همچنین مبانی اجرا و دوره‌ی عالی نوازندگی در موسیقی دستگاهی نیز دارای محورهای مبانی اجرای موسیقی، چگونگی تمرین قطعات موسیقی و مبانی بداهه نوازی در موسیقی دستگاهی است.
روتیتر: 
تور ورک شاپ‌های پویا سرایی در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد

برچسب ها:

عکس خبر اول: 

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
موسیقی ما – تور ورک شاپ‌های «پویا سرایی» – آهنگساز و نوازنده‌ی سنتور- با موضوعیت ساز تخصصی سنتور و نیز درک و ردیافت موسیقی ایرانی برای کلیه سازهای ایرانی در شهرهای مختلف از جمله کرمان ،یزد، سنندج، مشهد ،تربت حیدریه و… در حال انجام است. در این ورک شاپ‌ها ،مبانی نوازندگی سنتور (شامل ریتم، نت‌خوانی، موزیکالیته و سونوریته) در سه سطح ابتدایی تا پیشرفته  توسط دکتر «پویا سرایی» نوازنده، آهنگساز و استاد دانشگاه بطور فشرده تدریس خواهد شد. ورک شاپ دیگری تحت عنوان…

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود