در این جهان، همواره برای كسانی كه از خطری بهراسند، خطری وجود خواهد داشت.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » آهنگ جدید » ۱۰ عنوان احتمالی انتقام جویان ۴ پس از تماشای جنگ بی نهایت در زیبا موزیک

۱۰ عنوان احتمالی انتقام جویان ۴ پس از تماشای جنگ بی نهایت در زیبا موزیک

[ad_1]

دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن و دانلود جدیدترین آهنگ های مجاز ایرانی در زیبا موزیک

عنوان انتقام جویان 4

اینم از عناوین احتمالی انتقام جویان ۴ پس از دیدن جنگ بی نهایت!

مقدمه: تقریبا از دو سال پیش بود که عنوان انتقام جویان ۴ در حاله ای از ابهام قرار داشت. حال پس از اکران فیلم جنگ بی نهایت هنوز هم عنوان این فیلم مشخص نشده؛ برادران روسو گفته بودند که عنوان چهارم بخش بزرگی از جنگ بی نهایت را افشا می کند اما حالا که فیلم اکران شده چرا نام این فیلم مشخص نشده؟پس از گذشت دو هفته از اکران فیلم، کوین فایگی(رئیس دنیای سینمایی مارول) در مصاحبه ای خاطر نشان کرده که از این کار پشیمانه و ممکنه عنوان چهارم بسیاری رو ناامید کنه!!! از طرفی میدانیم این عنوان قرار است ترسناک باشد اما چه چیزی ترسناک تر از جنگ بی نهایت و ثانوس؟ در این مقاله به عناوین احتمالی این فیلم می پردازیم:

 

۱۰- انتقام جویان جدید (New Avengers)

انتقام جویان جدید (New Avengers)

یکی از بعید ترین عنوان هایی که ممکنه روی این فیلم قرار بگیره انتقام جویان جدیده! از اونجایی که در فیلم بعدی قراره شاهد کاپیتان مارول و «کسی لانگ» جوان باشیم ممکنه این اسم نام عنوان بعدی رو یدک بکشه و حتی با بازگشت قهرمانان پودر شده امکان دیدن ترکیبی جدید از انتقام جویان باشیم که شامل مردعنکبوتی، دکتر استرنج، کاپیتان مارول، پلنگ سیاه، مردمورچه ای، واسپ و والکری باشیم!

 

۹- انتقام جویان: انحلال (dDisassemble)

 انتقام جویان: انحلال (dDisassemble)

بعد از کاری که ثانوس با جمعیت جهان کرد،Disassembled  یکی از عناوینی هستش که می تونه به وقایع جنگ بی نهایت مربوط باشه و اون رو توصیف کنه! اما در دنیای کمیک، این سری مقدمه ای بر داستان فوق العاده House Of M (خاندان ام که ما اینجا با بهترین کیفیت ترجمه اش کردیم) بود در این داستان وقایع فجیع و عجیبی رخ داد و در اون نیمی از انتقام جویان در سانحه ای منفجر شدند!( Jack of Hearts که از اعضای انتقام جویان بود به شکل زامبی درامده بود و دم مجمع انتقام جویان منفجر شد!)اسکات لنگ بخاطر دور بودن از دخترش افسرده شده بود و توسط Jack of Hearts مرد، تونی استارک دوباره به مشروب خوردن روی آورده بود،

 تونی استارک مشروب

ویژن هم قاطی کرده بود از خودش بمب های آلتران پرتاب کرد

 

شی-هالک مثل هالک شده بود و دیگر کنترلی روی خودش نداشت از کوره در رفت و ویژن رو از وسط نصف کرد و سپس به کاپیتان آمریکا حمله ور شد،

 

در این بین ناگهان سفینه «کری» از راه رسید و حمله لشکریان کری شروع شد، هاکای خودش رو مثل بمب به سفینه کری ها کوبید و جان فشانی کرد

 

و در آخر مشخص شد تمام این هرج و مرج ها تقصیر اسکارلت ویچ بوده که منجر به داستان خاندان ام شد!!!!!!!

(با توجه به وقایع داستان کمیک بعید به نظر میرسه ارتباطی با فیلم داشته باشه!)

 

۸-  انتقام جویان دور هم جمع میشوند/Avengers Assemble

8- Avengers Assemble

پس از نابود شدن نیمی از اعضای انتقام جویان و جدایی آنها پس از جنگ داخلی این نام میتونه یکی از عنوان های خوب برای این فیلم باشه چون جمع شدن دوباره گروه و کنار گذاشتن اختلاف تونی و استیو قطعی به نظر میرسه! اما مشکلی که وجود داره اینه که در برخی از کشور های خارجی نام قسمت اول فیلم انتقام جویان Assemble بوده و این می تونه کمی مشکل ساز باشه!

 

۷- انتقام جویان: نابودی کامل (Annihilation)

نابودی کامل

همونطور که قبلا به صورت کامل در  این مقاله توضیح داده شد، یکی از عناوین غیر منتظره و منحصر به فرد می تونه Annihilation باشه. با این که رایت شخصیت «آنایلوس» دست مارول نیست اما امکان داره مثل اسکارلت ویچ و کوئیک سیلور توافقاتی انجام شده باشه که بشه از این شخصیت استفاده کرد و یا ممکنه مثل «ایگو» و «نگاسونیک تینیج وارهد» بده بستون هایی در پشت پرده اتفاق افتاده باشه!

این واقعه می تونه به ثانوس نشون بده با این که به هدفش رسیده اما تهدیدی دیگر وجود داره که نیمه باقی مونده جهان رو مورد خطر قرار میده و او مجبور میشه دست به کار بشه ولی در این بین می تونه اتفاقات جالبی رقم بخوره که به مرگ ثانوس ختم بشه…

 

۶- پایان انتقام جویان (The End)

 پایان انتقام جویان (The End)

این عنوان می تونه یکی از عناوین خوب برای این فیلم باشه چون هم ترسناکه هم سفر های زمانی داره و از همه مهم تر به ثانوس مربوطه!

Marvel: EndGame نام کمیکیه که برای اولین بار در اون «قلب عالم» معرفی شد! در این کمیک «آخناتون» که از فراعنه مصر باستان بود «قلب عالم» را بدست اورده بود، پس از این که انتقام جویان و برخی دیگر از ابرقهرمانان رو پیش خودش جمع کرد و پیشنهاد داد که محافظان سلطنتی او بشوند اما آنها قبول نکردند و از عالم هستی حذف شدند! سپس ثانوس اعضای کلاسیک «مدافعان» رو پیش خودش آورد تا جلوی «آخناتون» رو بگیرند! طی پیچ و خم های فراوان ثانوس به داخل «قلب عالم» شیرجه زد و به قدرت های One above all دست پیدا کرد:

کمیک ثانوس

بعد از این کار او به خود جهان تبدیل شد و به هر کاری می تونست دست بزنه! قدرت «قلب عالم» حتی از دستکش بی نهایت هم قوی تر بود! در همین حین دکتر «دوم» می خواست با سفر به گذشته جلوی آخناتون رو قبل از این که به قدرت برسه بگیره:

کمیک thanos

ولی بازی با زمان هم نمی تونست جلوی به قدرت رسیدن آخناتون رو بگیره! این جا بود که یهو ثانوس سر رسید و جلوی آخناتون رو گرفت و شکستش داد. قدرت های جدید ثانوس به او مشکل عالم رو نشون داد و اون هم چیزی جز زندگی های پس از مرگ نبود. در همین حین دادگاه زندگی رای بر این داد که ثانوس نباید صاحب همچین سلاح قدرتمندی باشه سپس دادگاه زندگی و تمام قهرمانان دنیا به ثانوس حمله ور شدند:

ثانوس هم زد همه شون رو نابود کرد و به تنها بازمانده و واقعیت عالم تبدیل شد! سپس آدام وارلاک که خارج از عالم بود به کمک بانوی مرگ، ثانوس رو متقاعد کرد که عالم رو به حالت قبل برگردونه و ثانوس هم با یک شرط این کار رو کرد: هر کسی در عالم بمیرد دیگر زنده نشود!(چون تعادل بهم ریخته بود) و درآخر به بانوی مرگ پیوست!

 

۵- Avengers: Infinity Crusade

Avengers: Infinity Crusade

همونطور که برادران روسو گفته بودند، جنگ بی نهایت از کمیک دستکش بی نهایت اقتباس شده؛ داستانی که در آخر منجبر به داستان infinity Crusade (جنگ مذهبی بی نهایت!!!) شد. در این داستان (به نویسندگی جیم استارلین) که آدام وارلاک متوجه این شده بود که با جدا کردن سمت شیطانی خودش «ماگوس»، قسمتی دیگر از خودش هم جدا شده و تبدیل به «الهه» یا «گادس» شده! در این داستان «گادس» تونست هر قهرمانی که عقیده یا مذهب قوی ای داره رو شست و شو بده و به قلمرو خودش یعنی «بهشت امگا» (Paradise Omega) ببره و آنها را به ارتش خودش اضافه کنه!!! (چون به ۳۰ مکعب کیهانی دست پیدا کرده بوده!) در طرف دیگر قهرمانانی بودند که دین خاص یا عقیده معینی نداشتند مثل تونی استارک، رید ریچاردز، ثانوس، پروفسور ایکس و تعدادی دیگر؛ به همین خاطر «گادس» روی آنها تاثیری نداشت! در آخر ثانوس به کمک مفیستو، آدام وارلاک و پروفسور ایکس موفق به شکست «گادس» شد!

این داستان قطعا به شکل کمیکی اش اقتباس نخواهد شد اما با توجه به این که دنبالهٔ دستکش بی نهایت بوده می تونه گزینه خوبی برای اقتباس باشه! مثلا به جای «گادس» می تونن از «عایشه» استفاده کنند.

 

۴- Avengers: Thanos Imperative

- Avengers: Thanos Imperative

یکی از بزرگترین، شوکه کننده ترین و خفن ترین داستان های کیهانی دنیای کمیک Thanos Imperative هستش که در اون دنیایی رو می بینیم(Cancervese) که بانوی مرگ در اون شکست خورده و کسی در اونجا نمیمره، همین باعث شده زندگی در اونجا مثل سرطان باشه! محافظان کهکشان و ثانوس به اونجا میرن تا روی دنیای اصلی تاثیری نذاره، در این بین درگیری بزرگی بین ثانوس و «لرد مارول» («مارولِ» دنیای cancerverse) رخ میده. با این که این داستان هیچ ارتباطی به چیزی که داره در MCU رخ میده نداشته باشه اما مثلا میشه با بردن ثانوس به دنیای cancerverse او رو مشغول کرد تا دنیاهای دیگر رو هم مثل دنیای اصلی نجات بده…

 

۳- انتقام جویان: دستکش بی نهایت (infinity Gauntlet)

 انتقام جویان: دستکش بی نهایت (infinity Gauntlet)

درسته که کوین فایگی این عنوان رو تایید نمی کنند اما منطقی ترین اسمی که میشه روی فیلم بعدی گذاشت همین infinity Gauntletـه! با توجه به این که دستکش بی نهایت ثانوس به نوعی از بین رفت و خراب شد اما ما دستکش دیگری رو در «نیدولیر» دیدیم و ممکنه قهرمانان داستان به اونجا بروند و دستکش رو بردارند و با سفر های زمانی زودتر به سنگ های بی نهایت دست یابند اما «نبولا» دستکش رو دست بگیره و باعث بشه همون اتفاقاتی که در یک سوم پایانی کمیک دستکش بی نهایت افتاد تکرار شود!

 

۲- Avengers: End Game

Avengers: End Game

بعد از این که دکتر استرنج سنگ زمان رو تقدیم ثانوس کرد به قهرمانان دیگر گفت به آخر خط رسیدیم(Endgame)! بسیاری از شایعات بر این باور اند که عنوان انتقام جویان ۴ Endgame هستش و این با صحبتی که کوین فایگی کرده جور درمیاد و قطعا یکی از ناامید کننده ترین عناوینی هستش که می تونه روی این فیلم قرار بگیره!

 

۱- انتقام جویان: برای همیشه (Forever)

انتقام جویان: برای همیشه (Forever)

خب به بهترین عنوانی که می تونه فیلم رو یدک بکشه رسیدیم! در مقاله ۱۰ کمیک برتر انتقام جویان اینگونه می خوانیم:

«کرت بیوزیک»، «راجر استرن» به همراه طراحانی به نام «کارلوس پاچکو» و «جیسوس مرینو» در این کمیک داستانی کلاسیک درباره سفرهای زمانی خلق کردند که در آن گروه منحصر به فردی از اونجرز متشکل از اعضایی از زمان حال ، گذشته و آینده حضور داشت. ماموریت این گروه مقابله با شخصیت خبیثی به نام Immortus و گروه Time Keepers بود (گروه نیرومندی که سالهاست برای اونجرز دردسر درست میکند). هر کدام از اعضا گروه از مقطع خاصی در زندگی خود انتخاب میشود تا به موفقیت ماموریت کمک کند. مثلا استیو راجرز در اوج قدرت فیزیکی ولی در مقطعی که از نظر روحیه در سطح پایینی است انتخاب میشود و یا نسخه های مختلف «هنک پیم» (مرد مورچه ای) از گذشته و حال و یا زمانی که لباس Yellojacket    را بر تن دارد برگزیده میشوند. همین موارد باعث شد تا داستانی خارق العاده نوشته شود که در آن اعضای جالبی حضور داشتند و به زمان های مختلفی سفر میکردند.

با توجه به صحنه های لو رفته از سر فیلمبرداری می توان مطمئن بود که این اتفاق خواهد افتاد و قهرمانان به گروه های مختلفی تقسیم می شوند تا سنگ های بی نهایت رو زودتر از چیزی که بشه فکرش رو کرد پیدا کنند و در دستکش بی نهایتی که در «نیدولیر» دیدیم قرار دهند!

نظر شما چیه؟ شما عنوان فیلم رو چه انتخاب می کنید؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه کپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

مقالات مشابه:

۱۰ کمیک برتر انتقام جویان (AVENGERS) + لینک دانلود

بررسی تئوری: AVENGERS 4 ANNIHILATION

۱۰ سوالی که فیلم انتقام جویان جنگ بی نهایت پاسخ داد!

 نقد و بررسی فیلم “انتقام جویان: جنگ بینهایت” (AVENGERS: THE INFINITY WAR)

۱۵ سئوالی که پس از دیدن فیلم جنگ بینهایت در ذهن ما ایجاد شد!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود