ارزش انسان به افکار و باورهای اوست
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » آهنگ جدید » جدیدترین اطلاعات و شایعات درباره دنبالهٔ فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه در زیبا موزیک

جدیدترین اطلاعات و شایعات درباره دنبالهٔ فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه در زیبا موزیک

[ad_1]

دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن و دانلود جدیدترین آهنگ های مجاز ایرانی در زیبا موزیک

جدیدترین اطلاعات و شایعات دنبالهٔ فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه

اطلاعاتی از فیلمنامه و داستان دنبالهٔ فیلم مردعنکبوتی بازگشت به خانه بدستمون رسیده که گفته میشه لو رفته!!

مقدمه: دنبالهٔ بازگشت به خانه قراره یکی از مهمترین فیلم های فاز چهارم باشه چون شروع این فاز رو شروع می کنه و به گفتهٔ «امی پاسکال» این فیلم دقایقی بعد از فیلم انتقام جویان ۴ (Avengers 4) شروع میشه. حال سایت CBM اطلاعاتی از فیلم به ما داده و ادعا می کنه اینها لو رفته( منبعش اینجاست( پس احتمال غلط بودن این اطلاعات وجود داره ولی چون مهم به نظر می رسه ما برای شما جمع آوری اش کردیم.

!!!هشدار لو رفتن و اسپویل داستان این فیلم!!!

.

.

.

.

.

.

.

.

وقایع فیلم بعد از انتقام جویان ۴ رخ نمیده!!!

لباس آهنی مرد عنکبوتی

حدود ۱ سال پیش بود که ما اینجا خبر دادیم، دنبالهٔ فیلم دقایقی بعد از انتقام جویان شروع میشه اما اطلاعات لو رفته اذعان دارن که وقایع فیلم قبل از جنگ بی نهایت رخ میده که با توجه به بقیه اطلاعات منطقیه ولی از طرفی متناقضه!!

این فیلم پایانی بر ماجراجویی و همکاری مردعنکبوتی و مردآهنی هست و دیگر مردعنکبوتی نمی بینیم که هدفش کمک به مردآهنی باشه. البته این احتمال هم وجود داره که در صحنه بعد از تیتراژ به بازگشتش در قسمت سوم فیلم اشاره بشه.

 

وقایع فیلم در چه جایی رخ میده؟

مرد عنکبوتی لندن

همونطور که قبلا در اینجا خبر دادیم قراره فیلم در خارج از نیویورک رخ بده. در این اطلاعات لو رفته گفته شده بیش از یک لوکیشن در فیلم وجود داره و وقایع فیلم در انگلستان، لهستان، اسپانیا، پرتغال، یونان و ایتالیا رخ میده!!!! اما چیزی که مشخص نشده مدت زمان اون هاست چون با وجود این همه لوکیشن خیلی بعید به نظر می رسه همهٔ این مکان ها مدت زمان زیادی درشون صرف بشه! با توجه به حرف های کوین فایگی هم میشه گفت بعضی از این لوکیشن ها مونتاژ شده باشن چون فیلمبرداری در لندن رخ میده.

 

میستریو یه متحد قدرتمند داره

راینو

در بازگشت به خانه به جز «والچر» دشمن دیگری هم وجود داشت و از نوچه های والچر بود؛ سوالی که وجود داره اینه که در قسمت دوم هم دشمن جانبی ای در فیلم حضور داره یا خیر؟ خب این اطلاعات میگه احتمال این که «راینو» از متحدان میستریو باشه هستش و همونطور که می دونید ظاهر این شخصیت در فیلم مردعنکبوتی شگفت انگیز ۲ چنگی به دل نزد به خاطر همین می تونه در این فیلم حضور داشته باشه، چه بسا میستریو که متخصص تردستی و جلوه های ویژه هستش کمکش کنه لباس مخصوصش رو به تن کنه!

 

حضور کوتاه مردمورچه ای… یا دردویل!؟!؟

بی باک - مرد عنکبوتی

سونی بیشترین سود رو باید از همکاری با مارول ببره؛ گفته میشه احتمال داره مردمورچه ای در این فیلم حضور داشته باشه و این می تونه اتفاق خوبی باشه و ما او رو بعد از فیلم اختصاصی خودش و بعد از انتقام جویان ۴ ببینیم.

ولی داستان هنوز تموم نشده منبعمون میگه تهیه کنندگان فیلم می خواهند، دردویل در فیلم حضور کوتاهی داشته باشه! این اتفاق هم در دنیای کمیک افتاده ولی خیلی بعید به نظر میاد در سینما این اتفاق رخ بده مگر این که کوین فایگی براشون برنامه داشته باشه!(در این مقاله گفته شده که اختلافاتی بین تلویزیون و سینمای مارول وجود داره) من اینجا چندتا دلیل برای اتفاق نیوفتادنش براتون توضیح میدم: ۱. تعداد بیننده های تلویزیون خیلی خیلی کمتر از مخاطبان سینماست ۵ میلیون در مقابل حدود ۳۰-۴۰ میلیون بیننده! تازه این تعداد برای قسمت های اولیه است. ۲. بعد از پایان سریال مدافعین دردویل جراحت شدیدی داشت و به نوعی بازنشسته شده بود!!

 

اوریجین و روایت گذشتهٔ میستریو

عکس میستریو

انتخاب «میستریو» به عنوان دشمن قسمت دوم یکی از هوشمندانه ترین کارهای ممکنه برای این فیلمه. اصلی ترین دلیلش هم تیم آپ و همکاری پیتر و دکتر استرنجه! یعنی این دشمن بهترین فرصت ممکنه برای ورود دکتر استرنج به داستان مردعنکبوتیه! طبق اطلاعات لو رفته، «میستریو» به جای این که یه جنایتکار، بدلکار و متخصص جلوه های ویژه باشه؛ یه جادوگر مدعیِ ناموفق و شکست خورده است. منطقی هم هست فیلمسازی الان خیلی با قدیم فرق کرده و جلوه های ویژه اکثرا با کامپیوتر و ابزار موشن کپچر انجام میشه و اگر «جک جیلنهال» بازیگر این نقش باشه به طور حتم میشه گفت اوریجین این شخصیت عوض میشه.

در ضمن گفته میشه اولین مبارزه مردعنکبوتی با این شخصیت در پل وست‌مینستر واقع در لندن رخ میده.(خیلی جالبه یکی از اولین مبارزات مردعنکبوتی و میستریو در پلی انجام شد و مردعنکبوتی رو به داخل رودخونه پرت کرد. احتمالا این اتفاق در فیلم نیز رخ بده!)

 

حضور زن عنکبوتی!

زن عنکبوتی

گفته میشه «جسیکا درو» ملقب به زن عنکبوتی در فیلم حضور داره! اما شخصیت پردازی او تغییر کرده. یعنی اون شایعات و اخباری که می گفت سونی دنبال یک شخصیت مرموز اغواگر، خطرناک و اهل اروپاست واقعیت داره اما ایشون «جسیکا درو» است نه گربه سیاه یا سیلور سیبل!!!(خبرش اینجاست)

مانند گربه سیاه؛ در این فیلم او عاشق مردعنکبوتی میشه اما نمی دونه که کسی که پشت ماسکش یه بچه دبیرستانی قرار داره!(برای گربه سیاه در کمیک های Ultimate هم همین اتفاق افتاد.)

 

آسکورپ و دیلی بیوگل

خب همه ما می دونیم که نشریه و اطلاع رسانی در سریال های نتفیلیکس روزنامه New York Bulletin هستش! طبق اطلاعات لو رفته در طول فیلم به دو شرکت اشاره میشه. در جایی از فیلم پیتر رو درحال خوندن روزنامه ای می بینیم که نام روزنامه، دیلی بیوگله و خبر خریده شدن برج انتقام جویان توسط شرکت نورمن آزبورن رو به ما میده!(این خیلی خبر خوبیه چون هنوز امکان دیدن دشمن شمارهٔ یک مردعنکبوتی روی پرده سینما وجود داره)

 

بازیگران فرعی

اطلاعات کمی در این باره منتشر شده مثلا حضور فلش تامپسون و دعوایی که با پیتر می کنه (و به شکستش منجر میشه!) متاسفانه گوئن استیسی در فیلم حضور نداره ولی به پدرش، سروان جورج استیسی، اشاره میشه. (البته خیلی بعیده چون ما چندین کلیپ لو رفته از تست بازیگران نوجوان برای نقش گوئن استیسی دیده بودیم و این مثل روز روشنه! البته ممکنه فیلمنامه عوض شده باشه ولی بازهم بعیده گوئن در فیلم نباشه!)

در پایان بازگشت به خانه زن عمو می از هویت مخفی پیتر خبر دار شد؛ در این فیلم قراره نقش ایشون کمتر از قبل بشه و فقط در ابتدای فیلم حضور داشته باشه. البته اگه خود زن عمو می پیتر رو به اروپا فرستاده باشه حضور کمش توجیه میشه چون فکر می کنه با این کارش پیتر رو از ابرقهرمان بودن دور می کنه!

 

دکتر اختاپوس

دکتر اکتاپوس

دکتر اختاپوس هم برمیگرده! اما خیلی نباید عجله کنیم با توجه به اطلاعاتی که بدست اومده او در فیلم نقش کوچکی داره و به عنوان یکی از معلمان مدرسه پیتر یا کسی که به بچه ها تجهیزات علمی رو نشون میده هستش. میشه نتیجه گرفت «جک جیلنهال» فقط یکی از بازیگران نام آشنای فیلمه و قطعا بازیگر بزرگ دیگری نیز نقش دکتر اختاپوس رو بازی می کنه!

 

میشل همون مری جین خودمونه؟

میشل همون مری جین خودمونه؟

در پایان بازگشت به خانه «میشل» خودش رو MJ معرفی کرد و مثل این که شوخی درکار نبوده و واقعا قراره «زندایا» رو در نقش نسخه ای از مری جین ببینیم!!!!! گزارشات حاکی از اینه که مارول قراره موهایش رو قرمز کنه!!! همچنین در جایی از فیلم قراره جمله معروف او در دنیای کمیک رو بشنویم:

Face it Tiger…you just hit the jackpot!

(که ترجمه اش میشه یه چیزی معادل “قبول کن دیگه داداش… با دیدن من به بزرگترین شانس زندگیت دست یافتی!”)

اگر اخبار سلبریتی ها رو دنبال کنید می دونید که «تام هالند» و «زندایا» باهم رابطهٔ نزدیکی دارن و تام هلند چندین بار در برنامه های مختلف کنار او دیده شده!

 

صحنه پس از تیتراژ فیلم

در حال حاضر گفته میشه در صحنه پس از تیتراژ فیلم میستریو به همراه والچر و اسکورپیون(مک گارگن) از زندان فرار می کنند. این اطلاعات با خبری که چند روز پیش منتشر شد کاملا جور درمیاد و دلیل خوبی براش وجود داره که در تیتر بعدی توضیح داده میشه!

 

شش خبیث (The sinister six)

شش خبیث (The sinister six)

بله همونطور که انتظار می رفت شش خبیث در برنامه های مارول قرار خواهد داشت.(برای آشنایی با این گروه این مقاله رو بخونید.) پس ما قراره این گروه از دشمنان مردعنکبوتی رو زودتر از چیزی که فکر می کردیم روی پرده سینما ببینیم! البته از قبل می دونستیم که سونی روی این فیلم کار می کرده و حتی نویسنده فیلم شش خبیث بعد از توافق سونی و مارول صحبتایی مبتنی بر امکان تغییر داستان برای فیلم جدید وجود داره!

 

عنوان فیلم چیه؟

فیلم spectacular spiderman

با توجه به اطلاعات فاش شده، مارول قصد داره دنبالهٔ فیلم قبلی رو Spectacular نام گذاری کنه یعنی اسم این فیلم میشه: مردعنکبوتی خارق العاده! این عنوان از روی همون کارتون معروف وبرخی از کمیک های این شخصیت برداشته شده! البته قبل از معرفی بازگشت به خانه ما حدس هایی تحت همین اسم زده بودیم ولی اتفاق نیوفتاد. در کل اگر این اتفاق بیوفته یکی از عجیب ترین کارهای مارول به حساب خواهد اومد؛ چون چنین چیزی تقریبا بی سابقه بوده و کسی نیومده عنوان پسوندی فیلمی رو به عنوان پیشوندی تغییر بده!

نظر شما چیه؟ آیا واقعا این اطلاعات درسته؟ اگه درسته کدوم قسمتش بهتره؟

 

نویسنده: احمد فقیه

P.Constantine

All rights reserved © Spidey.ir 2018

   (هرگونه کپی‌برداری و نقل قول از اخبار و مقالات این سایت تنها با ذکر منبع و نام نویسنده مجاز می‌باشد)

مطالب مرتبط:

از لباس جدید مرد عنکبوتی در فیلم “بازگشت به خانه ۲” رونمایی شد؟!

این مطلب را به اشتراک بگذارید :

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود