كسي كه هرگز تحت فشار نزيسته باشد، آزادي را لمس نمي كند.
خوش آمدید - امروز : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » دانلود آهنگ لری » دانلود آلبوم لری دا با صدای رحیم عدنانی

دانلود آلبوم لری دا با صدای رحیم عدنانی

[ad_1]

New album Download By rahim adnani Called daa

پخش انلاین و دانلود مستقیم از رسانه آهنگ لری

New album Download By rahim adnani Called daa

پخش انلاین و دانلود مستقیم از رسانه آهنگ لری

در آین آلبوم موسیقایی که بخش اول آن به موسیقی محلی بختیاری اختصاص دارد ترانه‌های داینه، شیر علی مردون و مرجنگه برای علاقه مندان موسیقی عرضه شده است، ضمن اینکه در بخش دوم این آلبوم که به موسیقی ایرانی در دستگاه همایون تولید شده ترانه‌های بیداد، که نبود و شوق باران به مخاطبان عرضه شده است.

ارسلان کامران نوازنده ویولون، سینا جهان آبادی نوازنده ویولن آلتو، کریم قربانی نوازنده ویولون سل، علیرضا خورشیدفر نوازنده کنترباس، شهرام اعتمادی نوازنده تار، همایون پشتدار نوازنده کمانچه و کمانچه آلتو، سهراب پور ناظری نوازنده کمانچه، ناصر رحیمی نوازنده فلوت، فرشید حفظی فر نوازنده ابوا، سهیل سان احمید نوازنده بم تار، حمید اجاقی نوازنده زنگ و دهل، سعید فهیمی نوازنده نی، پژمان پرنیا نوازنده تمبک و تیمپانب و حسین پرنیا نوازنده سنتور، هنرمندانی هستند که در تولید این اثر حضور داشتند.

حسین پرنیا در یادداشتی به مناسبت این آلبوم موسیقی نوشته است:

انزوا چه وحشتی است مثل نفس هایی که از سکوت می‌هراسند و خانه ای که هیچ جایش زیبا نیست. شب ها چه توفنده اند وو خواب چه هیبت کشنده‌ای برای بستر مردی که خودش مرور می شود.

باد با زوزه‌هایش گیسوان زنی که  درخت خیال شده است را می پریشد وو این نگاه آزمند بر طوق پیشانی ماه . چه سماجتی است در این چشم بر هم نهادن زندگی. در این خانه خیال کوههای مخمل و رود زز، ریل راه آهن و ایستگاه سپید دشت گذرگاهی است که لر و بختیاری را در دست هم می گذارد. قومی که هرگز سادگی اش را از کوه جدا نکرد و با هزار وسوسه شهر با هزار کنش نان…

وقتی از بختیاری می گویم یاد مادر بزرگ می افتم. «ننه عالم »را می‌گویم ، لبخند مهربانش را هرگز از یاد نبرده ام، با لهجه قندوش بختیاری اش حرف های ایل، سرگذشت‌ها و تلخی و شیرینی‌ها را می‌گفت …هی… چقدر گلو گیرند خاطرات …شیر علی مردون‌ها و ابولقاسم خان های بختیاری کم نیستند و جنگ هایی که صدها شیر سنگی آفرید.

خواننده:

رحیم عدنانی (اثری از حسین پرنیا)

نوازنده ها:

ارسلان کامران (ویولن)، سینا جهان آبادی (ویولن آلتو)، کریم قربانی (ویولن سل)، علیرضا خورشیدفر (کنترباس)، شهرام اعتمادی (تار)، همایون پشتدار (کمانچه و کمانچه آلتو)، سهراب ‌پور ناظری (کمانچه)، ناصر رحیمی (فلوت)، فرشید حفظی فر (ابوا)، سهیل سان احمید (بم تار)،

انتشارات:

مرکز موسیقی حوزه هنری

روی دانلود آهنگ کیلیک کنید و بعد از واریز دانلود کنید

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود