عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.
خوش آمدید - امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » جدید 95 » «علیرضا قربانی» کنسرت «دخت پری‌وار» را در برج میلاد روی صحنه می‌برد

«علیرضا قربانی» کنسرت «دخت پری‌وار» را در برج میلاد روی صحنه می‌برد

[ad_1]

موسیقی ما – تهيه كننده و برگزارکننده کنسرت «دخت پری‌وار» سه اجرا در زمستان سال جاری روی صحنه خواهد برد. «مجید روغنی» در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» از برگزاری جدیدترین کنسرت «علیرضا قربانی» در بهمن ماه سال جاری خبر داد. این خواننده پس از حدود هفت ماه به میزبانی برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود  ولی تاریخ دقیق و رپرتوار اجرایی این کنسرت هنوز مشخص نشده و اطلاعات تکمیلی این برنامه طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. مجید روغنی در این زمینه گفت:«پس از استقبال بسیار خوب از کنسرت ‌دخت پری‌وار به آهنگسازی «مهیار علیزاده» که خرداد و تیر امسال در تالار وحدت برگزار شد، تصمیم گرفتیم تا در بهمن‌ماه اجراهای دیگری در تهران برگزار کنیم. متاسفانه فشرگي سالن ها اجازه تمديد در تاريخ هاي متعدد را به نداد به همين منظور و با توجه به ايام محرم و صفر همچنين ايام فاطميه و جشنواره موسيقي با مساعدت برج ميلاد اين كنسرت ها اوايل بهمن در مركز همايش هاي برج ميلاد برگزار خواهد شد. قطعا تغييراتي در كارگرداني كنسرت به نسبت اجراي تابستان در تالار وحدت خواهيم داشت چون امكانات فنی استیج تالار وحدت با برج ميلاد قابل مقايسه نيست. تمام سعی ما بر اين است تا طراحی متفاوت و مطلوب‌تری  نسبت به اجراهای قبل به هنردوستان ارائه كنيم.»

مجید روغنی از برگزاری کنسرت گروه «دال» در فصل زمستان هم خبر داد و گفت:«دی‌ماه امسال کنسرت گروه «دال» را در تالار وحدت تهران برگزار خواهیم کرد. کنسرت شهریورماه این گروه با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد اما به دلیل تعدد برنامه‌های تالار وحدت، موفق به تمدید آن اجرا تا قبل از ماه محرم نشدیم. به همین دلیل اعضای این گروه در اولین ماه از فصل زمستان در تالار وحدت با مخاطبان دیدار خواهند کرد.»

همچنین این تهیه‌کننده در زمستان سال جاری کنسرت یکی از چهره‌های سرشناس را هم در تهران برگزار خواهد کرد و براساس اعلام او خبرهای مربوط به این برنامه طی روزهای آینده از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر می‌شود.

روتیتر: 
بهمن‌ماه و به تهیه‌کنندگی «مجید روغنی»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
عکس خبر اول: 

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
+تاریخ و محل برگزاری کنسرت گروه «دال» از زبان این تهیه‌کننده

موسیقی ما – تهيه كننده و برگزارکننده کنسرت «دخت پری‌وار» سه اجرا در زمستان سال جاری روی صحنه خواهد برد. «مجید روغنی» در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» از برگزاری جدیدترین کنسرت «علیرضا قربانی» در بهمن ماه سال جاری خبر داد. این خواننده پس از حدود هفت ماه به میزبانی برج میلاد تهران روی صحنه می‌رود  ولی تاریخ دقیق و رپرتوار اجرایی این کنسرت هنوز مشخص نشده و اطلاعات تکمیلی این برنامه طی روزهای آینده اعلام خواهد شد. مجید روغنی در این زمینه گفت:«پس از استقبال بسیار خوب از کنسرت ‌دخت پری‌وار …

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود