باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » جدید 95 » نخستین آلبوم «سیامک عباسی» ۱۷ شهریور منتشر می‌شود

نخستین آلبوم «سیامک عباسی» ۱۷ شهریور منتشر می‌شود

[ad_1]

موسیقی ما – نخستین آلبوم «سیامک عباسی» در هفته جاری منتشر می‌شود.
 
به گزارش «موسیقی ما»، خواننده قطعات پرطرفداری چون «فرشته پاک» و «خوشبختیت آرزومه» که با انتشار تک‌آهنگ‌ها و کتاب ترانه‌هایش هواداران زیادی پیدا کرده بود، با کسب مجوزهای لازم نخستین آلبوم خود را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد.
 
این آلبوم ۱۳ قطعه دارد و امیر عظیمی، کوشان حداد، آرش پاکزاد، حسین غیاثی، آرون حسینی، اشکان آبرون، مهیار رضوان، هادی سالاری و نیما غفاری، هنرمندانی هستند در تولید آنها با سیامک عباسی همکاری کرده‌اند.
 
موسسه «آوای هنر» آلبوم «خوشبختیت آرزومه» را صبح روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.
 
سیامک عباسی که تا کنون تصویری از چهره خود به مخاطبین ارائه نکرده همچنین قرار است پس از انتشار این آلبوم اولین کنسرت خود را برگزار کند تا اولین رویارویی این هنرمند و مخاطبینش رقم بخورد. این کنسرت توسط موسسه «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور» در روزهای پایانی شهریورماه برگزار می‌شود. جزئیات مربوط به این کنسرت در روزهای آینده منتشر خواهد شد.
 
پوستر آلبوم «خوشبختیت آرزومه» را در ادامه مشاهده کنید.
روتیتر: 
موسسه آوای هنر «خوشبختیت آرزومه» را به بازار می‌فرستد
منبع: 
موسیقی ما
عکس خبر اول: 
عکس های خبر: 

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
+ پوستر آلبوم

موسیقی ما – نخستین آلبوم «سیامک عباسی» در هفته جاری منتشر می‌شود. به گزارش «موسیقی ما»، خواننده قطعات پرطرفداری چون «فرشته پاک» و «خوشبختیت آرزومه» که با انتشار تک‌آهنگ‌ها و کتاب ترانه‌هایش هواداران زیادی پیدا کرده بود، با کسب مجوزهای لازم نخستین آلبوم خود را در اختیار مخاطبین قرار می‌دهد. این آلبوم ۱۳ قطعه دارد و امیر عظیمی، کوشان حداد، آرش پاکزاد، حسین غیاثی، آرون حسینی، اشکان آبرون، مهیار رضوان، هادی سالاری و نیما غفاری، هنرمندانی هستند در تولید آنها با سیامک عباسی همکاری کرده‌اند…

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود