قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » جدید 95 » پرواز همای از «خدا» خواند

پرواز همای از «خدا» خواند

[ad_1]

موسیقی ما – «پرواز همای» در اولین شب از جشنواره‌ی موسیقی فجر در حالی به اجرای برنامه پرداخت که به سنت همیشه‌اش، با «گل» از مخاطبانش استقبال کرد و چون چند برنامه‌ی اخیرش، یک هنرمند خوشنویس نیز همراهی‌اش کرد. این خواننده، حالا یکی – دو سالی است که روزهای پرکاری را از سر می‌گذراند. اجراهای متعددش در تهران و شهرستان‌ها و خارج از کشور همچنان با استقبال همراه است و حالا هم در جشنواره خواند.
 
پیش از کنسرت او، مسوؤلان جشنواره موسیقی فجر رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند و درباره‌ی تغییرات در جدول توضیحاتی را ارایه دادند. بعد از آن بود که «پرواز همای» به صحنه آمد و به قدردانی از مخاطبانش پرداخت:‌ «حضور شما همواره باعث افتخار و خوشحالی ما است. سپاس از اینکه همواره ما را حمایت می‌کنید و ما نیز تلاش خواهیم کرد تا شما را با رضایت از سالن بدرقه کنیم.»
 
«مسلم علیپور» نوازنده کمانچه، «محمود نوذری» نوازنده سنتور، «سایوری شفیعی» نوازنده قره نی و «میثم مروستی» در کنار «رامداس دشپاند» طبلا نواز هندی، پرواز همای را در این اجرا همراهی کردند. اولین قطعه‌ای که خوانده شد، هنرمند خوشنویس هم کار خودش را آغاز کرد:‌  «خدا در روستای ما کشاورز است». بعد از آن، همای «خدا را می‌شناسم» را خواند و بعد از آن هم «مست مستم» را. «تا دست تو می رسد به دستم بی باده خوشم نخورده مستم» هم دیگر قطعه‌ای بود که به اجرا درآمد و با استقبال مخاطبان همراه شد. «با همه عشق می‌کنم» اما با هنرمندی «رامداس دشپاند» – نوازنده‌ی طبلا-  همراه بود که آن هم با استقبال بسیار زیاد مخاطبان همراه شد. «دیوانه» و «دل دیوانه من»، «ای خانه‌ات خراب بی من مخور شراب» نیز از دیگر قطعاتی بود که «همای» می‌خواند و هنرمند خوشنویس، شاه‌بیت‌هایی از آن را اجرا می‌کرد.
روتیتر: 
در اولین روز از جشنواره موسیقی فجر
منبع: 
موسیقی ما
عکس خبر اول: 

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
+ عکس‌های «مسعود ساکی» از این کنسرت

موسیقی ما – «پرواز همای» در اولین شب از جشنواره‌ی موسیقی فجر در حالی به اجرای برنامه پرداخت که به سنت همیشه‌اش، با «گل» از مخاطبانش استقبال کرد و چون چند برنامه‌ی اخیرش، یک هنرمند خوشنویس نیز همراهی‌اش کرد. این خواننده، حالا یکی – دو سالی است که روزهای پرکاری را از سر می‌گذراند. اجراهای متعددش در تهران و شهرستان‌ها و خارج از کشور همچنان با استقبال همراه است و حالا هم در جشنواره خواند…

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود