امام علي(ع):هر كه نگاه خود را از حرام باز دارد دلش آرام خواهد شد.
خوش آمدید - امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
شرکت آچار فرانسه
آچارشاپ
خدمات اینترنتی آچار فرانسه طراحی سایت آچار فرانسه
خانه » جدید 95 » فرزاد فرزین قطعه‌ای برای ورزشکارن ایرانی المپیک ریو خواند

فرزاد فرزین قطعه‌ای برای ورزشکارن ایرانی المپیک ریو خواند

[ad_1]

موسیقی ما – فرزاد فرزین قطعه‌ای برای ورزشکارن ایرانی عازم المپیک ریو خواند. این قطعه که «مدال مردمی» نام دارد ترانه‌ای از روزبه بمانی دارد و و توسط مهران خلیلی تنظیم شده است. کوشان حداد نیز وظیفه میکس و مسترینگ این اثر را برعهده داشته است. این قطعه به همت مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) تولید و منتشر شده است.

این مرکز تازه تاسیس برنامه خود را در سال جاری در سه حوزه اصلی تولید، آموزش و پژوهش برنامه ریزی نموده است و در سال ۹۵ رویکرد و راهبرد این مرکز تولید آثار با کیفیت و ارتقای سطح کیفی تولیدات موسیقیایی در قالب‌های سرود، آکوپلا و دکلمه، موسیقی پاپ و سنتی است. به گزارش روابط عمومی این مرکز، یکی از مهمترین اهداف این مرکز این است که با تولید آثار فاخر موسیقی و پخش از طریق رسانه‌های صوتی، صدای انقلاب و ایران اسلامی را به گوش مردم ایران و جهانیان برساند و در پیشبرد اهداف ملی و دینی نقش خود را ایفا کند.

قطعه «مدال مردمی» با صدای فرزاد فرزین، خواننده محبوب موسیقی پاپ ایران یکی از تازه‌ترین آثاری تولیدی این مرکز است که می توانید از تماشاخانه سایت موسیقی ما بشنوید و دانلود کنید.

روتیتر: 
به همت مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا)
منبع: 
سایت موسیقی ما
عکس خبر اول: 

دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: 
+ قطعه «مدال مردمی» را اینجا بشونید و دانلود کنید

موسیقی ما – فرزاد فرزین قطعه‌ای برای ورزشکارن ایرانی عازم المپیک ریو خواند. این قطعه که «مدال مردمی» نام دارد ترانه‌ای از روزبه بمانی دارد و و توسط مهران خلیلی تنظیم شده است. کوشان حداد نیز وظیفه میکس و مسترینگ این اثر را برعهده داشته است. این قطعه به همت مرکز آوای انقلاب اسلامی (ماوا) تولید و منتشر شده است. این مرکز تازه تاسیس برنامه خود را در سال جاری در سه حوزه اصلی تولید، آموزش و پژوهش برنامه ریزی نموده است و در سال ۹۵ رویکرد و راهبرد این مرکز تولید آثار با کیفیت و ارتقای سطح کیفی تولیدات موسیقیایی در قالب‌های سرود،  …

[ad_2]

لینک منبع


ایمیل شما آشکار نمی شود